دوره های مجازی

خانهدوره های مجازی

دانشجوی گرامی، شما برای شرکت در دوره های مرکز آموزشی، علمی و پژوهشی ایرانیان ملل  و اخذ گواهینامه معتبر میتوانید از یکی از راه های زیر در کلاس های ما شرکت نمایید.

دوره های حضوری:

مرکز آموزشی، علمی و پژوهشی ایرانیان ملل در کلانشهر تهران واقع شده و اگر شما دانشجوی عزیز امکان حضور در این مرکز را برای شرکت در کلاس دارید، میتوانید در دوره های حضوری این مرکز ثبت نام نمایید.

لازم بذکر است که این مرکز با توجه به تقاضا در شهرستان های دیگر نیز برخی از دوره ها را برگزار خواهد کرد که علاقمندان میتوانند در شهر خودشان از این دوره ها بهره ببرند. برای اطلاع از این دوره ها میتوانید صفحه ی اینستاگرام ما را به آدرس @markazsalamat.iranian دنبال کنید و از رویداد های جدید و تاریخ شروع دوره ها با خبر شوید.

دوره های مجازی:

دوره های آنلاین:

دوره های آنلاین مرکز آموزشی، علمی و پژوهشی ایرانیان ملل برای افرادی که نمیتوانند در این مرکز حضور داشته باشند برگزار میگردد.

روند برگزاری دوره ها به شرح زیر است:

شما با نصب نرم افزار های ارتباط ویدیویی جمعی بر روی تلفن همراه و یا لپتاپ خود در روز کلاس آنلاین خواهید شد و تصویر و صدای استاد را بصورت آنلاین دریافت خواهید کرد. در هنگام تدریس استاد، شما نیز همانند دانشجویان دیگری که بصورت حضوری سرکلاس هستند میتوانید سوالات خود را بپرسید و در فعالیت های کلاس مشارکت کنید. در پایان این دوره هم همانند دوره های حضوری از شما امتحان گرفته خواهد شد و در صورت قبولی گواهینامه معتبر برای شما صادر میگردد.

سوال دانشجو: اگر ما اینترنت قوی نداشته باشیم و نتونیم داخل کلاس آنلاین شرکت کنیم و امکان حضور در آموزشگاه نداشته باشیم، اونوقت ما باید چیکار کنیم؟

پاسخ: خب برای امثال این دانشجوی عزیز باید بگم که ما به فکر شما هم هستیم. فقط کافیه تا تیتر بعدی رو مطالعه کنید.

دوره های آفلاین:

برای شمایی که نه امکان شرکت در دوره حضوری را دارید و نه امکان شرکت در کلاس آنلاین، ما کلاس آفلاین را پیشنهاد میکنیم. ما با ضبط کلاس ها به صورت اختصاصی برای شما و بارگزاری آنها در سایت مرکز، طبق زمان بندی اعلام شده به شما، این امکان را در اختیارتان قرار دادیم تا بدون نیاز به آنلاین بودن مستمر و تنها با دانلود ویدئو های جلسات از آموزش ما بهره مند شوید. دانشجویان در این روش آموزش، با توجه به گروه بندی هایشان و به همراه استاد، در یک گروه پیامرسانی عضو خواهند شد که در صورت نیاز از استاد سوالات خود را بپرسند. در پایان این دوره نیز آزمون گرفته خواهد شد و گواهینامه معتبر برایتان صادر خواهد گردید.

سوال دانشجو: هزینه ی آموزش ها به چه صورته؟

پاسخ: برای اطلاع بیشتر از شرایط و سرفصل ها و هزینه دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نموده و با انتخاب هر دوره از جزئیات آن مطلع شوید.

3/5 - (42 امتیاز)
Subscribe
Notify of
guest
3 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حسین حیاتی

دوره فیزیوتراپی مقدماتی پیشرفته نیز نیاز شدید میباشد

امیرمحمد دهقانی

به دوره پزشکیاری عمومی مجازی بسیار نیاز هست خواهشمند است برگذار نمایید

Maryam

دوره داروخانه مجازی

مشاوره رایگان همه دوره ها