دوره آشنایی با پروتزهای دندانی

خانهدوره آشنایی با پروتزهای دندانی
دوره دندانسازی | دوره پروتز

آشنایی با مراحل ساخت پروتزهای ثابت و متحرک دندانی

  • 5 جلسه
  • آموزش تئوری و عملی با تجهیزات کامل
  • مدرک معتبر
  • شهریه (پرداخت قسطی)

اطلاعات دوره

مسائل مربوط به بهداشت دهان و دندان از آن چیزهایی که است تا وقتی آدم حسابی مراقبش باشد، همه چیز روبراه است اما همین که کمی کم توجهی شود، میتواند هزینه های بسیار زیادی برایتان بتراشد. اینها را گفتیم که بدانید بازار دندانپزشکی بازاری است که به لحاظ مالی میتواند رشد قابل توجهی داشته باشد. هزینه های مربوط به دندانپزشکی بسیار زیاد است همین موضوع باعث میشود مشاغلی که در این حوزه وجود دارد نیز بستر بسیار خوبی برای کسب درآمد باشد. خب، حالا شما میخواهید از کدام دسته باشید؟ دسته کسانی که از این مشاغل غافل میمانند و به کارهای دیگر مشغول میشوند یا کسانی که ترجیح میدهند مهارتهای لازم برای شغلی در این حوزه را بیاموزند و کسب درآمد کنند؟

اینجا برای شما دوره ای ترتیب دیده ایم که در آن با مراحل ساخت پروتزهای ثابت و متحرک دندانی آشنا خواهید شد.

مزیت های رقابتی دوره آشنایی با پروتز های دندانی در مركز آموزشی علمی و پژوهشی ايرانيان ملل

 

  1. سرفصل های دوره کاملا کاربردی و مطابق با فضای کاری آن است.
  2. ارائه مدرک معتبر و قابل استعلام با مهر و هولوگرام دانشگاه علوم پزشکی.
  3. برگزاری دوره در محیطی کاملا مجهز و با تدریس اساتید مجرب و برند.
  4. معرفی به کار برای نفرات برتر دوره
  5. دسترسی مناسب به آموزشگاه از طریق مترو و تاکسی.
  6. آموزش های تئوری و عملی
  7. هزینه ی کاملا مناسب و با امکان پرداخت اقساط بدون سود.
  8. مرکز سلامت تنها مرکزی است مدرک از دانشگاه علوم پزشکی می دهد

 

مرکز سلامت ایرانیان دارنده مجوز انحصاری در برگزاری دوره های حوزه پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

مشخصات دوره پروتز های دندانی

جلسه اول (آماده سازی کنست)

جلسه اول این دوره به صورت عملی برگزار میشود و مدت زمان آن چیزی بین 3 تا 4 ساعت است. شما در این جلسه با گچ های لابراتوار، اصول ریختن قالبها، مراحل قالبریزی و مراحل آماده سازی دای آشنا خواهید شد. و تمام این جلسه به شکل عملی است به این صورت که خودتان تک تک این مراحل را انجام میدهید تا اطمینان حاصل کنید که به خوبی میتوانید از پس این کار بربیایید.

جلسه دوم (وکاب یا مدل مومی)

این جلسه از دوره آشنایی با مراحل ساخت پروتزهای ثابت و متحرک دندانی نیز به صورت عملی برگزار شده و مدت زمان آن بین 3 تا 4 ساعت است. در این جلسه شما به شکل عملی با موم های لابراتوار، اصول وکاب، روش عملی وکس و سیلندرگذاری آشنا میشوید. به عنوان کسی که در این دوره ها شرکت میکند باید در این جلسه تمامی مراحل را به همراه استاد انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که میتوانید به خوبی از پس این کار بربیایید.

جلسه سوم (فریم یا مدل فلزی)

جلسه سوم به لحاظ زمانی کمی طولانی تر از دو جلسه پیشین است و بین 4 تا 5 ساعت بوده و این جلسه نیز به صورت عملی برگزار میشود. از مواردی که در این جلسه با آن آشنا میشوید میتوان به آشنایی با انواع آلیاژ، کستینگ، آشنایی و کار با فرزها، اصول فریم تراشی و کار دستی بر فریم (تراش فریم) اشاره کرد. تمام این پروسه باید توسط شما طی شود و به خوبی در انجام تمامی آن مهارت لازم را به دست بیاورید.

جلسه چهارم (آماده سازی فریم برای پرسیلن)

در این جلسه مجددا برمیگردیم به همان مدت زمانی که در جلسه اول و دوم داشتیم. یعنی جلسه چهارم نیز بین 3 تا 4 ساعت است. شما در این جلسه اصول آماده سازی فریم بر پرسیلن، تشریح مراحل آماده سازی فریم ها، وگاز، واش و اوپک را یاد خواهید گرفت. مجموعه این مراحل به صورت عملی توسط شما انجام میگیرد تا به خوبی نسبت به کاری که قرار است به شغل اصلی تان تبدیل شود، آگاه شوید.

جلسه پنجم ( پرسیلن)

جلسه پایانی دوره آشنایی با مراحل ساخت پروتزهای ثابت و متحرک دندانی به این صورت خاتمه می یابد که باید بین 4 تا 5 ساعت کلاس را بگذرانید و به صورت عملی با پودرها، آشنا شوید. در ادامه پرسیلن لیزینگ، سنگ زدن پرسیلن و گلیز را فراخواهید گرفت.

مدرک دندانسازی و پروتز

با اتمام دوره آشنایی با مراحل ساخت پروتزهای ثابت و متحرک دندانی، به شما مدرکی داده میشود که اعتبارش به اندازه مدرکی دانشگاهی است. در عین حال شما میتوانید مدرکی که از مرکز سلامت ایرانیان دریافت میکنید را ترجمه کنید و از آن برای مهاجرت و کار در کشورهای دیگر استفاده کنید. شرکت در این دوره و فراگیری آموزش های آن دری به سوی درآمدی بسیار خوب باز خواهد کرد. نگران هزینه های شرکت در دوره نباشید. شما همچنین امکان پرداخت اقساطی را دارید. یعنی مرکز سلامت ایرانیان برای در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی این امکان را فراهم کرده تا کسی از علاقه ای که دارد به خاطر مسائل مالی دور نماند. پس همین حالا اقدام کنید.

سرفصل های دوره پروتزهای دندانی

جلسه اول (آماده سازی کنست)

جلسه دوم (وکاب یا مدل مومی)

جلسه سوم (فریم یا مدل فلزی)

جلسه چهارم (آماده سازی فریم برای پرسیلن)

جلسه پنجم ( پرسیلن)

هزینه دوره

برای ثبت نام از بخش زیر اقدام نمایید

تصاویر دوره های کاشت مو برگزار شده توسط مرکز سلامت ایرانیان

به این page امتیاز دهید
مشاوره رایگان همه دوره ها