حقوق تکنسین داروخانه در دبی

تکنسین داروخانه در دبی

تکنسین داروخانه در دبی

مهاجرت تکنسین داروخانه به دبی

امروزه صنعت پزشکی و داروسازی از مهم ترین و پر درآمد ترین صنایع در دنیا به شمار می روند. به دنبال پیشرفت های اخیر در جوامع عربی به خصوص کشور امارات، دبی با توجه به نیاز روز افزون مردم، سرمایه گذاری های ویژه و آینده داری در زمینه ی داروسازی انجام داده است.

دولت امارات با این سرمایه گذاری های عظیم پزشکی و بهداشتی و تمامی شغل هایی که زیرمجموعه ی پزشکی هستند، از سراسر جهان متخصصان و تکنسین های مجرب را فرا می خواند. از این رو نظر کارجویانی که قصد مهاجرت نیز دارند، به این سمت جلب شده و مدارک و شرایط خود را جهت جذب و استخدام شدن در این حوزه ی پرطرفدار آماده می کنند.

اخیرا با توجه به کمبود نیروی کار در دبی، تعداد مهاجران و به خصوص ایرانی هایی که به امارات مهاجرت می کنند افزایش یافته و این تعداد همچنان رو به افزایش است. یکی از شغل های مورد انتخاب ایرانی ها، تکنسین داروخانه است چر که شغل محبوب و نسبتا پردرآمدی و پررونقی در دبی است.

تکنسین داروخانه از شغل های پرسودی است که تقریبا در تمامی کشورهای جهان متقاضیان بسیار زیادی دارد.

تکنسین داروخانه وظیفه ی ارائه ی خدماتی را دارد، حین انجام کار پزشک داروساز به او کمک می کند یا داروها و مواردی که مراجعین نیاز دارند را برایشان تهیه و آماده می کند از این رو تسلط به نام داروها و در واقع نسخه خوانی (نسخه پیچی) بسیار ضروری است.

تکنسین داروخانه یکی از پرطرفدار ترین مشاغلی است که تنها با گذراندن یک دوره ی آموزشی می توان مشغول به کار شد. از این رو افرادی که تحصیلاتی مرتبط با این رشته ندارند، نگران آینده ی شغلی خود نیستند.

مراکز آموزشی همچون مرکز علمی آموزشی و پژوهشی ایرانیان ملل با برگذاری دوره های آموزشی فرصت استخدام و آموزش مهارت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. دوره ی تکنسین داروخانه ی ایرانیان ملل از پربازدید ترین و محبوب ترین دوره ها است.

مدرکی معتبر با قابلیت استعلام از وزارت بهداشت و همچنین با قابلیت ترجمه، مسیر شغلی و مهاجرتی را برای متقاضیان هموارتر کرده است.

مقاله مرتبط   انواع پوست و نحوه مراقبت از آن

در این مطلب میزان حقوق تکنسین داروخانه در دبی و مختصری از شرح وظایف تکنسین ها را بیان می کنیم، امیدواریم این مطلب برای شما کمک کننده و موثر باشد. از همراهی شما تا انتهای این مطلب سپاسگذاریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دوره های تکنسین، بازار کار و حقوق تکنسین ها در ایران و کشورهای دیگر، به سایت ایرانیان ملل مراجعه کنید.

حقوق تکنسین داروخانه در دبی

دغدغه ی اصلی افرادی که قصد مهاجرت یا ورود به شغلی را دارند، امنیت شغلی، میزان درآمد و آینده ی مالی آن حرفه است. با توجه به رقابت های چشمگیری که در صنف داروسازی و تکنسین داروخانه در جهان امروز پدید آمده است، دبی امکانات خوبی برای جذب نیروی کار ماهر در نظر گرفته است. اگرچه تعداد زیادی وارد این حرفه شدند اما هنوز هم ظرفیت پذیرش تکنسین داروخانه ی مجرب و توانمند در دبی وجود دارد.

میزان حقوقی که دبی برای تکنسین ها در نظر گرفته است به طور میانگین بین  3000 تا 4000 درهم در هر ماه است. این میزان دستمزد با توجه به سابقه ی کاری ومدت زمان فعالیت حرفه ای تکنسین تغییر می کند و افزایش می یابد.

پیش بینی می شود با پیشرفت و توسعه ی صنعت دارو در دبی، میزان حقوق و مزایای شاغلین در این صنف افزایش پیدا کند و آینده ای درخشان پیش روی تکنسین های داروخانه قرار دارد.

مهم ترین مواردی که در میزان حقوق مهاجرین و غیر بومی ها در دبی تاثیرگذار است:

  • ملیت فرد
  • مدرک تحصیلی و رزومه
  • صنف شغلی و نوع کار
  • نوع شرکت
  • محل فعالیت

مزایای تکنسین داروخانه در دبی

همانطور که اشاره کردیم دبی شرایط ایده آلی برای مهاجرین در نظر گرفته است، و علاوه بر حقوق ثابت و ماهانه، امتیازات دیگری هم برای تکنسین ها در نظر گرفته است. مزایایی همچون:

  • بازنشستگی
  • پاداش های سالانه و مناسبتی
  • مرخصی با حقوق

مدارک و شرایط مورد نیاز تکنسین داروخانه در دبی

اولین گام برای مهاجرت کاری به عنوان تکنسین داروخانه به دبی، تخصص پیدا کردن در شغل مورد نظر است. بعد از شرکت در دوره های تکنسین داروخانه و کسب مهارت، اگر می خواهید وارد بازار کار شوید، یک مدرک معتبر می تواند تا حد زیادی به پیشرفت شما کمک کند. عموما داروخانه هایی که به دنبال تکنسین هستند، تمایل بیشتری به استخدام افراد با رزومه ی قوی تر و حرفه ای تر دارند.

مقاله مرتبط   توصیه های بعد از کاشت مو

برای کار به عنوان تکنسین، در داروخانه های داخل ایران، مدارکی همچون کپی کارت ملی و شناسنامه و مدرک تکنسین داروخانه لازم و ضروری است.

اما اگر قصد مهاجرت به دبی یا فعالیت در داروخانه های خارج از کشور را دارید، علاوه بر یک مدرک تکنسین داروخانه (باید مدرک خود را به انگلیسی ترجمه کنید) از موسسه ی آموزشی معتبر، مدارک دیگری که از شرایط استخدام آن کشور و منطقه است نیاز دارید.

اصلی ترین مهارتی که در کنار مدرک تکنسین داروخانه، باید آن را به خوبی یاد بگیرید، زبان است.

شما به عنوان یک مهاجر در دبی و فعالیت در یک شغلی که ارتباط مستقیمی با مردم دارد، باید از نظر شنیداری و گفتاری زبان عربی هیچ مشکلی نداشته باشید و حتی تلاش کنید تا با لحن و لهجه ای شبیه مردم بومی آنجا صحبت کنید تا مشکلی برای کار شما پیش نیاید و مراجعین و در نهایت کارفرما از شما راضی باشند.

علاوه بر زبان عربی، زبان انگلیسی از مواردی است که در برنامه ی شما برای مهاجرت به دبی بسیار تاثیر گذار است. تسلط به هر دو زبان عربی و انگلیسی از شرایط لازم فعالیت تکنسین داروخانه در دبی است.

ویژگی های فردی مورد نیاز تکنسین داروخانه:

  • تسلط به اسامی داروها و کالاهای داروخانه
  • نظم و دقت
  • روابط اجتماعی مناسب و کارآمد
  • سرعت عمل مناسب در زمان شلوغی داروخانه
  • توانایی مدیریت زمان

اگر شما توانایی و دقت و تمرکز کافی یک تکنسین داروخانه را دارید می توانید به راحتی یک کلیک در دوره های آموزشی تکنسین داروخانه ی مرکز آموزشی علمی و پژوهشی ایرانیان ملل ثبت نام کنید.

از مزایای مدرک تکنسین داروخانه ی مرکز ایرانیان ملل میتوان به قابلیت ترجمه ی آن اشاره کرد. دارا بودن مدرکی که قابل ترجمه باشد، در روند مهاجرت شما بسیار مهم است.

به این post امتیاز دهید
نوشته قبلی

شرایط تاسیس داروخانه

نوشته بعدی

حقوق دستیار دندانپزشک در آلمان

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مشاوره رایگان همه دوره ها